Ibland är det skönt att vara galen!!!

Livet här nere är verkligen galet ibland så man får ta allt med en nypa salt;)

 

Till att börja med så var jag på ett födelsedagsparty här i huset där jag bor med folk jag arbetar med och dom är faktigskt asroliga haha aja men detta var första gången jag var med på en fest med dom jag jobbar med och efter låg jag och min roomie och snacka om att det är sånt här som gör så att det blir mer gemenskap på jobbet så jag bara längtar till att komma tillbaka till jobbet!!! Aja om jag skulle förklara och berätta allt som händer här nere så skulle det bli ett j*la långt inlägg och måånga;) men låt mig säga att det är såå sjukt roligt att vara härnere. Just det sen har jag varit här nere i ett halvår hur sjukt e inte det:) ok förutom dom 2 veckorna jag var hemma efter jag jobbat på CH.

Idag sov jag först till typ 2 sen drog jag mitt lilla ass till Aya Napa!! För att käka lite gott!! och bara chilla;) Sen åkte jag hem och tog den vanliga rundan som jag brukar göra. Strandpromenaden till Pernera sen runt och tillbaka till Prot:) Nu har jag precis tvättat och kollat färdigt på en ganska rolig film;)

Riktigt rolig film:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0