Lite sent men här är mitt 2010!!!

Jag jobbade på Experium i Sälen!!!

Söp bort den mobil som e på den här bilden!!!

Flyttade hem igen!!!

Sen kom våren!!!

Tog en vår/å promenad med min gulliga lillebror;)

Mycket bakande blev det!!!

Mycket jobbsökande!!!

Fick ett sommarjobb som servitris med den här utsikten över småbåtshamnen.

Drog för första gången till Medelhavet nämligen till...

...Alanya! med min kusin och hade sjukt kul!!!!!! ;)

Frös i kalla sverige så...

...så packade igen och skaffade ett jobb...

...varma cypern!!!

På China House resturang!!!

Nu blev det många party kvällar där man fick se soluppgången!!!

Några temakvällar blev det oxå!! Med dessa underbara tjejor som jag jobbade med!!!

Med mycket saknande av familj och Sverige!!!

Och en tatuering blev det oxå!!!

En sjukt rolig födelsedag!!! 20 år!!!

Plus en blondering oxå!!!

Sen blev det att lämna allt detta och för att åka hem till sverige och familjen.

Men flög tillbaka till cypern för att jag saknade livet härnere såå mycket!!!

Så fick ett servitris jobb på det 5* hotellet constantinos som har öppet över vintern.

Sen kom julen och mycket hemlängtan...

Men så fort julen var över så gick hemlängtan över och jag börja känna mig hemma här på Cypern.

Och en askul nyårsafton tog plats!!!

Detta var mitt år!!!! Och lika mycket kommer att hända 2011 om inte mer!!! Sjukt roliga människor man har mött detta år och vissa är fortfarande kvar men många har åkt hem härifrån!!! Men det kommer alltid nya!!!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0