Lördagen!!!

Var ute och festade på fredagen och lördagen!!! Men i fredags var det hemma som gällde men jag drack hur mkt som helst och blev inte ens påverkad bara trött så jag gick upp och la mig och sov. Men i Lördags var det andra bullar då blev det först att hänga med krille och käka på Mcdonalds. Sen hem duschsa och byta om. ta en grogg oxå. Sen vidrae till Ögir för att kolla på the refresments. Dom var väl ok att lyssna på;) Sen drog vi vidare till biskopen men där kom inte jag in:( för jag inte var 23:( Det var fler i den lååånga kön som inte kom in så vi drog till BS istället. Det var mkt roligare där även om inte morbror och moster var med. Men jaghitta några att hänga med och vi hade askul!!! Dansade till de nya låtarna och jag snackade mycket med typ alla;) Sån är jag när jag e full jag babblar om allt!!! Sen blev det att ta taxin hem och sova!!!;)


En bild bara;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0