Blir mer jobb på birka!!!

I Lördags när jag jobbade så kom typ chefen fram och frågade om jag kunde jobba den 26-29 maj!!! Det e självklart sa jag och det ska bli såå kul att få jobba igen. Hoppas bara det e med samma människor som den förra gången. Dom sa att i den andra gruppen var det inte samma sammanhållning som det var i den jag var i nu!!! och det märktes när det kom en annan kille från det andra shiftet han var lite förvirrad och lite sur:( Men han var rolig att jobba med ändå;) I lödags kväll så jobbade vi som vanligt men på den sena sittningen var det ett killgäng på min station och en kille fråga om jag ville träffa honom efter jag slutat jobba:S Han var ju snygg och så men nja...Sen kom vakterna två gånger och sa till killgänget att sluta prata så högt för det störde några andra på min station. Haha det var lite kul. Samma kväll så vände vi även tillbaka till Stockholm och då blev det kaos mellan gästerna som frågade varför vi vänt tillbaka!!! Jag tror jag fick över 100 frågor!!! Men aja vi kom till slut till Åland. Samma kväll så var det även en tant som svimma!!! Så det blev lite tokigt den här Lördags kvällen och då var det nice när vi fick sitta och vika servetter ( lite övertid pengar där) vi fick ta ett glas med ÖL och ett glas med cola och kolla på Melodifestivalen så det blev en nice kväll tillslut;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0