Heldag i Stockholm!!!

I Söndags blev det som en liten heldag i Stockholm. Först blev det så att jag fick äta min frukost i bilen på vägen till sthlm. För att jag skulle duscha och platta håret här hemma. När vi kom fram så var lite typ 2 timmar för tidiga så vi gick på lite affärer där jag fick ett par nya skor och en topp av min snälla Papi;) Så här efteråt så skulle jag nog köpt en till topp hihi:) Sen åkte vi in till Viking Line terminalen och satte oss och sola på det där stora berget till båten hade lagt till sen var det dags för mig att stiga på båten. För en liten rundtur ''bakom kulisserna'' och sen väntade en liten jobb intervju:P När gästerna skulle på fick vi gå av;) Sen var det bara att åka hem igen och ta det lungt och kolla på BB.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0