Jobb!!!

Jag börjar bli liite trött på att alla omkring mig får jobb inom industrin;) Nu har till och med Krille min kompis fått jobb på getrag!!! Grattis till han!!! Men jag funderar på att skita i o söka nå mer industri jobb när jag ändå inte får dom!!! Jag kör på detta servitris jobb som jag fått istället!!! Jag menar det e ju inte många som får chansen att jobba på ett kryssningsfartyg:) Även om det inte är mkt jobb så e det en bra erfarenhet. Sen kanske det är menigen att jag ska jobba som servitris!! Fast det bästa vore nog att gå en bartenderutbildning och bli bartender!! För det e det jag vill men dom e ju superdyra!!!;)

Aja vi får se vad som händer!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0