Inte bloggat på ett tag!

Jag såg nu att jag inte bloggat på ett tag! Men har haft ganska mycket att göra som att jobba 13h om dagen! Och försökt jobba med ett stort gäng raggare haha! På båten alltså kan ju säga att det måste varit den roligaste samt den äckligaste kyssningen jag varit med om!

Det roligaste var väl att man fick ganska många skamliga förslag från fulla ganska snygga reggare:P Som till exempel ''Jag tror jag är kär i dig'' sa en kille till mig när jag skulle plocka av glas från deras bord haha:P

Det äckligaste var nog när jag lyckligt skuttade iväg för att säga hejdå till mina kollegor som skulle arbeta till 6 på morgonen. (jag fick sluta 3). Så var det en lite för full raggare som var centimeter ifrån mig att spy på mig! Så den kvällen slutade inte så himla nice haha. Men vad kan man förvänta sig av en båt full av raggare (2500 st).

Jaja nog om jobb.


Vet ni vad? Jag hittde en Toblerone i min väska som snart tyvärr snart är slut haha;)

Så här lycklig blev jag;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0