Äntligen!

Nu har min huvudvärk äntligen släppt efter lite kaffe och två värktabletter! Inte så hälsosamt jag vet men jag var tvungen den ville ju inte gå bort! haha^^ Nu ligger jag i sängen och då sätts ju alla dessa tankar igång om allt man borde göra och allt man gjort!

Som tillexempel
Vad ska jag göra nu? jag har typ gjort allt som jag vill göra!
Jag ville jobba utomlands X
Jag ville gå en bartenderutbildning X
Jag ville bo utomlands X
Jag ville jobba på kryssningsfartyg X

Ok det finns väl några saker som jag inte gjort!
Jag vill se världen t.ex. New York och London.
Jag vill jobba heltid som bartender.


Ja det e ju bara och köra på tills jag gjort allt jag vill!! Jag menar det e ju inte så svårt att få se London men det som är problemet är att jag inte har någon som vill följa med!

Jag har sökt jobb uppe i Sälenfjällen hur sjuk e inte jag som är så frusen söker mig upp dit men det e ju där jobben finns nu ju! haha^^ So wish me good luck!!

Xoxo Linduur.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0