Because I got high!

Hej bloggen!

Sitter här och lyssnar på Afroman-Because i got high! Så gammal men så sjukt bra hehe.

Idag har jag varit in till stan för ett möte med Arbetsförmedlingen. Jag har sagt det förut och jag säger det igen: Dom är störda. Blir alltid så förbannad efter jag varit hos dom. Dom tjatar om att jag måste skaffa ett körkort för att jag ska kunna få ett jobb inom industrin men jag vill ju inte jobba där jag vill ju jobba som bartender! Och jag tänker inte ta nå jävla nystartjobb eller liknande för det har jag hört att det e skit. Åhh jag blir såå förbannad. Aja bara glömma vad dom sa och fortsätta köra på det jag vill!

Sen gick jag till Hemköp för att köpa lite godis och sen när jag nästan var hemma kom värsta regnskuren och jag såg ut som en dränkt katt när jag kom hem. Då önskar man att man var i värmen någonstans och chilla;)

Såg att dom sökte servitriser i Västerås så det har jag sökt till wish me luck!;)

Xoxo Linda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0