Good Feeling!

Hej!

Jag vet att jag inte bloggat på ett tag. Men som sagt har jag jobbat. Det är verkligen så roligt att jobba på ett kryssningfartyg. Den ena dagen kan man stå och städa ett golv för att det inte finns så mkt att göra och den andra kan man springa arslet av sig! Men allt blir så mycket bättre av dom människor man jobbar med och träffar! Ok visst finns det idioter men alla är väl idioter nångång på nåt sätt;) Jag fick som sagt jobba på min födelsedag. Inte så kul! Men både min Facebook och mobil blev bombad med inlägg och sms så jag blev bara glad!^^Jag har köpt massa nya kläder som jag tänker visa imorrn! Vi får väl se om det blir jobb till helgen eller inte vill ju sååå gärna festa lite har inte gjort det sen jag var till Cypern med Mami! Så det e dags NU!!!;)

Aja ska försöka sova nu!
Puss Hej
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0