What to do?!

Tjoba!

Ska snart hoppa in i duschen för att sedan gå till jobbet som jag love! Men ska bara få motivationen till det. Vet inte vad det är med mig men känner att jag blir galen av att inte veta vad jag vill med livet?! Min mamma och pappa ställde mig mot väggen och frågade mig vad jag vill göra med mitt liv men ärligt talat vet jag inte?! Jag känner mig nog lite förvirrad och har beslutsångest. Och det är inte lätt att vara förvirrad! Dom frågade även om jag har nå mål med livet hur kan man ha mål om man inte vet vad man vill! Eller jag vet en sak att jag vill vara med en person men den personen bor i ett annat land och jag har varit där en gång förr eller ja flera gånger förr och det finns mycket saker jag skulle kunnat gjort då men inte gjorde! Så nu är frågan ska man åka tillbaka och försöka igen eller stanna här i tryggheten Swedala????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0