Follow me home!

Wow! Såg att jag inte bloggat på jättelänge. Men ska för söka med det nu! Men anledningen till att jag inte bloggat är väl att jag varit rätt upptagen! Har varit ledig och gjort massa roliga saker men bara haft min mobil med mig så det är inte så kul o mobilblogga jämt! Men har typ börjat fundera på vad jag ska göra med mitt liv. Jag kan ju inte hålla på o flänga runt så här som jag gör! Och jag kan inte bo kvar hemma tills jag är 25 nej ska sätta lite mål som att innan jag fyllt 22 SKA jag ha en egen lägenhet med ett bra jobb och innan jag fyllt 23 ska jag ha varit i London, Milano och New York eller nånstans i U.S.A. 
So wish me good luck!

♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0